Eilen kirjottelin,että tänään ois Nöppösen neuvola,mutta se onkin huomenna :) Moneen kertaan olen täälläkin kirjotellut miten mun pää on sekaisin ja unohtelen asijoita sekä tavaroita mihin sattuun. Olen ruvennut miettimään,että onkohan tämä ihan normaalia?? Huomenna sitten kerron neuvola käynnistä :)

Tänään alkoikin arki,kun koulut alkoi. Lapset heräs reippaasti tai oikeastaan olivat jo hereillä kaikki, kun minä heräsin 7 aikaan. Jouduin vähän säikähtämään silmät avattuani. Nöppösen korvasta oli vuotanut verta! Koko korva oli kuivunutta verta täynnä. Pikkuinen heräs,niin putsailin märällä topstikulla korvaa ja onneks verta ei ollut tullut korvan sisältä vaan oli raapassut korvanlehestä niin pahasti,että verta oli tullut paljon. Voi pientä...

Aamupäivä touhuttiin kotosalla Rinsessan ja Jäppisen kanssa,tein tavallisia kotihommia. Kaupassa ois pitänyt lähteä käymään,mutta jotenkin tympäs lähteä yksin Jäppisen kanssa.... Ahistaa ne kiukku kohtaukset!! Nöppösen ja Jäpikän päikkäreitten aikaan tein sämpylöitä eilisestä puurosta. Kyllä Imppu ja Aadolf tykkäsivät,kun oli tuoretta sämpylää välipalaksi. Samalla säpylöitä syödessä "juhlittiin" Isukin synttäreitä. Tänään tuli 31 v täyteen. Lahjan osatan vasta huomenna
.

Iltaohjelma olikin taas harrastuksiin lähötä. Isukki kuskaili Imppua, Aadolffia ja minua paikasta toiseen, pikku pojat oli tietenkin mukana. Vauva tuli myös mun mukaan posliininmaalaukseen. Kyllä siellä mummut taas ihasteli vauvaa :) Sain viimeiseen polttoon työni. Laitan taulusta kuvan,kun se on valmis kehyksineen. Posliininmaalausta ei olekkaan enää kuin kaks kertaa,sitten alkaa kesäloma.

Isukki on yövuorossa ja mulla on "iltavapaat" ;) Nykäsen dokumenttiä tässä samalla kattelen.... Melekonen ukkeli on tuo Matti Nykänen!!!

Huomiseen....


Vaihoin tätä fonttia. Onko tämä hyvä? Tuo edellinen oli jotenkin pieni...