Aamulla lähdettiin Siskon, Rinsessan, Jäppisen ja vauvan kanssa Euromarkettiin. Kivasti lähti reissu käyntiin, 10 aikaa oltiin kaikki autossa ja aurinko paisto. Siihen se auringon paiste loppukin.... tai melkein

Ekaks mentiin Lindexille. Vauvalle löysin ihania vaatteita ja itelleni pari kivaa paitaa. Seuraavaks mentiin KappAhlliin,sieltä löysin Aadolfille kauluspaidan ja Impulle kivan tunikan kastejuhliin. Rinsessalle ja Jäppisellekkin kattelin,mutta ei oikeen löytynyt mitään. Kivoja vaatteita olis heillekkin ollut,mutta hintalapussa oli liian suuria numeroita. Naistenosastolle kun pääsin,niin voi kun tulikin kivoja tunikoita vastaan. Sitten iski suuri harmistus päälle,kun olin jo mennyt ostamaan ne parit paidat :( Pähkäilin ja pähkäilin,että kehtaanko mennä palauttamaan Lindexille paidat,liian noloa.... Menin ja palautin paidat!! Vieläkin hävettää. Mutta köyhä kotiäiti kun olen,niin en kovin monia vaatteita viitti ostella ja itelle varsinkaan. KappAhllista ostin sitten ne paidat ja poistuin tyytyvaisenä kaupasta pois:)
Kodinykköselläkin käytiin ja siellä olikin jotkut ale päivät. Mukaan lähti 4kpl teeman oliivinvihreitä lautasia ja lapsille pääsiäis juttuja. Rinsessa meni kattomaan leluja ja me muut kierreltiin ja ihasteltiin kaikkea sitä tavara määrää mitä kaupassa vaan oli. Kun oltiin tarpeeksi näperöity kaikkea,niin palattiin leluosastolle Rinsessaa hakemaan. Mutta neitiäpä ei siellä enää ollukkaan!!  Apua missä mun tyttö on.... Siinä pyörin ja etin Siskon  apuun, samaan aikaan jostain kaukaa kuului huuto Äiitii. Kiireesti lähin sinne päin suunnistamaan  mistä huuto kuului. Ja löysin lopulta Rinsessan. Kyllä iso kivi tippui sydämeltä,kun ihana tyttöni siinä eessä seisoi. Pienet kyyneleet tippui Rinsessan poskille,kun halattiin ja suukoteltiin. Äkkiä kassalle,ettei enää mitään tapahu.
Autolle käppäiltäessä,niin joku setä tulee takaa ja kysyy,että onko meijän rahapussi hukassa. Minä heti taskuja kokeilen ja minun rahapussihan se hukassa oli. Voi vit**!!! Juoksulla neuvontaan kyselemään pussia. Komea vartija mies tuli, kyseli nimet ja sos.numerot ja antoi rahapussin omistajalleen. Minä kiitin ja hymyilin nätisti :)
Euromarkettin tiloissa on Faunatar eläinkauppa,olin lapsille luvannut ostaa uusia akvaario kaloja. Sinne sitten suunnattiin ja miettimään mitä kaloja ostetaan. 6 uutta kalaa ostettiin (enää en ees muista mitä nuo kalat on,niin paljon on ehtinyt tapahtua,että muisti pätkii...). Kahvileivät ostettiin ja kotimatkalle pikku namit. Sitten lähettiin kotia päin.
Lapsia laiteltiin istuimiin ja turvavöihin,Sisko tuumaili että elä jätä rahapussia auton katolle,enhän minä sellasta mene tekemään.

Ison liikenteen sekaan päästiin ja moottoritielle kiihyttämään,niin jotain kolahti renkaissa. Voi Vit** Saata** mun rahapussi tippu auton katolta huusin!!!!! Itku pääs.... Eikä siinä voinut kääntyä ja mennä noukkimaan omaisuuttani moottoritieltä pois. Ajeltiin meille kotia hakemaan Ukko-kultani apuun. Ei naurattanut Ukkoa-kultaa,kun kuuli shoppailu reissuista. Kuolletin pankkikortit,ettei rahat pääse vieraisiin käsiin.

Sisko jäi lapsenvahiks ja me lähettiin kattelemaan näkyskö rahapussia. Ukko-kulta lähti kävellen ettimään pussia,minä oottelin autossa vauvan kanssa. Tiensivustä löyty kaks pankkikorttia,mutta pussia ei näkynyt. Korttien veressä oli ollut jalanjälkiä ja vähän mietittiin,että oisko joku noukkinut pussin omaan talteen. Vieraasta numerosta soitettiin,Ukko-kulta vastas. Soittaja oli nähnyt pussin ja ottanut talteen!!! Voi mikä ihana setä!! Setä vie pussin huomenna poliisille ja me se sieltä haetaan pois.

Että tällänen tohelo olen. Tänään on VAAN kadonnut 1 lapsi ja 2 kertaa rahapussi!